Bjerringbro-Silkeborg indgår partnerskab med Alm. Brand om henvisning af forsikringskunder

En ny form for samarbejdsaftale mellem Bjerringbro-Silkeborg og Alm. Brand giver nu virksomheder og privatpersoner mulighed for at bakke op om Bjerringbro-Silkeborg ved tegning af forsikringer.

Traditionelle sponsoraftaler, hvor virksomheder støtter klubber med større engangsbeløb, begrænser mulighederne, mener parterne i den nyligt indgåede aftale. I stedet skal støtten ske gennem et regulært samarbejde, hvor begge parter løbende vinder på aftalen, og hvor der ikke er noget loft.

Kort fortalt går aftalen ud på, at når virksomheder køber sine forsikringer i Alm. Brand, donerer selskabet et marketingsbeløb til Bjerringbro-Silkeborg.

”Det er win-win for begge parter,” siger Per Amtoft, der er markedschef i Alm. Brand i Midtjylland. ”Bjerringbro-Silkeborg er godt nok en eliteklub uden breddemedlemmer, men der er et enormt engagement blandt frivillige og fans. Derfor ser vi gode muligheder i samarbejdet. Planen er, at vi får skabt mere synlighed for vores forsikringer i lokalområdet omkring Bjerringbro og Silkeborg, mens Bjerringbro-Silkeborg får løbende økonomisk opbakning.”

Samarbejdsaftalen gælder både for virksomheder, der ønsker en erhvervsforsikring, og for privatpersoner, der køber forsikring til sig selv.

Per Amtoft er glad for at kunne skabe engagement i det midtjyske: ”Alm. Brand har allerede en lignende aftale i med Viborg HK, og det fungerer rigtig godt for begge parter. Jeg ser ingen grund til, at vores samarbejde med BSV skulle gå anderledes,” siger han.

Også i den midtjyske håndboldklub bringer nyheden smil på læben. Klubbens administrerende direktør Jesper Schou siger:

”I Bjerringbro-Silkeborg passer det nye samarbejde godt ind i vores strategi, der handler om at skabe et endnu stærkere netværk blandt partnerne og skabe synlig værdi for den enkelte partner,

Han håber, at Bjerringbro-Silkeborgs mange samarbejdspartnere tager godt imod samarbejdet med Alm. Brand, og at de vil være åbne for muligheden for dialog om forsikringer og derigennem at støtte klubben.

Flere af vores partnere har allerede takket ja til et møde,” fortæller Jesper Schou.

Partnerskabet løber i første omgang frem til 30. juni 2020 med mulighed for fornyelse.

En ny form for samarbejdsaftale mellem Bjerringbro-Silkeborg og Alm. Brand giver nu virksomheder og privatpersoner mulighed for at bakke op om Bjerringbro-Silkeborg ved tegning af forsikringer.

Traditionelle sponsoraftaler, hvor virksomheder støtter klubber med større engangsbeløb, begrænser mulighederne, mener parterne i den nyligt indgåede aftale. I stedet skal støtten ske gennem et regulært samarbejde, hvor begge parter løbende vinder på aftalen, og hvor der ikke er noget loft.

Kort fortalt går aftalen ud på, at når virksomheder køber sine forsikringer i Alm. Brand, donerer selskabet et marketingsbeløb til Bjerringbro-Silkeborg.

”Det er win-win for begge parter,” siger Per Amtoft, der er markedschef i Alm. Brand i Midtjylland. ”Bjerringbro-Silkeborg er godt nok en eliteklub uden breddemedlemmer, men der er et enormt engagement blandt frivillige og fans. Derfor ser vi gode muligheder i samarbejdet. Planen er, at vi får skabt mere synlighed for vores forsikringer i lokalområdet omkring Bjerringbro og Silkeborg, mens Bjerringbro-Silkeborg får løbende økonomisk opbakning.”

Samarbejdsaftalen gælder både for virksomheder, der ønsker en erhvervsforsikring, og for privatpersoner, der køber forsikring til sig selv.

Per Amtoft er glad for at kunne skabe engagement i det midtjyske: ”Alm. Brand har allerede en lignende aftale i med Viborg HK, og det fungerer rigtig godt for begge parter. Jeg ser ingen grund til, at vores samarbejde med BSV skulle gå anderledes,” siger han.

Også i den midtjyske håndboldklub bringer nyheden smil på læben. Klubbens administrerende direktør Jesper Schou siger:

”I Bjerringbro-Silkeborg passer det nye samarbejde godt ind i vores strategi, der handler om at skabe et endnu stærkere netværk blandt partnerne og skabe synlig værdi for den enkelte partner,

Han håber, at Bjerringbro-Silkeborgs mange samarbejdspartnere tager godt imod samarbejdet med Alm. Brand, og at de vil være åbne for muligheden for dialog om forsikringer og derigennem at støtte klubben.

Flere af vores partnere har allerede takket ja til et møde,” fortæller Jesper Schou.

Partnerskabet løber i første omgang frem til 30. juni 2020 med mulighed for fornyelse.

Be the first to comment

Leave a Reply