Oplevelsen er det nye sort på Foodexpo

Salman
Trendekspert Anette Eckmann har skabt et spændende område med fokus på den nye, bevidste forbruger. Foto: MCH/Tony Brøchner.

På Foodexpo 2018 kan besøgende se frem til et sandt inspirationsmekka og en kulinarisk oplevelse ud over det sædvanlige, når trendekspert Anette Eckmann åbner trendområdet Madtemplet i hal F.

Når Nordens største fødevaremesse Foodexpo 2018 åbner dørene 18.-20. marts i MCH Messecenter Herning, kan besøgende glæde sig til trend- og inspirationsområdet Madtemplet, der sætter oplevelsen i fokus. Det er den erfarne og kreative trendekspert Anette Eckmann, der ud fra sin omfattende viden om tidens tendenser, står i spidsen for området.

– Forbrugerne stiller større krav, og de er blevet mere bevidste i jagten på den bedste restaurant- og madoplevelse. Normalt kan man tale om tre dimensioner, når man taler om fødevarer: mængde, kvalitet og type. Tanken med Madtemplet er at indsætte en fjerde dimension, en emotionel transformation, hvor det er oplevelsen, der er i fokus. Det er den særlige og ekstra oplevelse, forbrugerne vil huske og føler værd at genopleve, siger Anette Eckmann.

 

Et himmelsk madtempel

Trendområdet omdannes til et tempellignende og guddommeligt univers indrettet med spændende og inspirerende møbler, dufte, lyde og med mulighed for at spise. Alle elementer skal spille sammen og skabe et oplevelsesmekka og den fjerde dimension. Råvareproducenten er alkymisten og kokken evangelisten, der sætter scenen for udvalget og forarbejdning af råvarerne.

– Den fjerde dimension skal designes til restaurantens koncept og på den måde omsætte besøget og måltidet til en himmelsk oplevelse. De besøgende i Madtemplet får den ultimative madoplevelse og kan forvente at få en masse inspiration til, hvordan de kan tilføre den fjerde dimension til deres virksomhed, siger Anette Eckmann.

Det hele foregår i hal F, der også byder på et råvaremarked, foredrag og fagkonkurrencer. Madtemplet kan opleves på Foodexpo 18.-20. marts 2018 i MCH Messecenter Herning.

På Foodexpo 2018 kan besøgende se frem til et sandt inspirationsmekka og en kulinarisk oplevelse ud over det sædvanlige, når trendekspert Anette Eckmann åbner trendområdet Madtemplet i hal F.

Når Nordens største fødevaremesse Foodexpo 2018 åbner dørene 18.-20. marts i MCH Messecenter Herning, kan besøgende glæde sig til trend- og inspirationsområdet Madtemplet, der sætter oplevelsen i fokus. Det er den erfarne og kreative trendekspert Anette Eckmann, der ud fra sin omfattende viden om tidens tendenser, står i spidsen for området.

– Forbrugerne stiller større krav, og de er blevet mere bevidste i jagten på den bedste restaurant- og madoplevelse. Normalt kan man tale om tre dimensioner, når man taler om fødevarer: mængde, kvalitet og type. Tanken med Madtemplet er at indsætte en fjerde dimension, en emotionel transformation, hvor det er oplevelsen, der er i fokus. Det er den særlige og ekstra oplevelse, forbrugerne vil huske og føler værd at genopleve, siger Anette Eckmann.

 

Et himmelsk madtempel

Trendområdet omdannes til et tempellignende og guddommeligt univers indrettet med spændende og inspirerende møbler, dufte, lyde og med mulighed for at spise. Alle elementer skal spille sammen og skabe et oplevelsesmekka og den fjerde dimension. Råvareproducenten er alkymisten og kokken evangelisten, der sætter scenen for udvalget og forarbejdning af råvarerne.

– Den fjerde dimension skal designes til restaurantens koncept og på den måde omsætte besøget og måltidet til en himmelsk oplevelse. De besøgende i Madtemplet får den ultimative madoplevelse og kan forvente at få en masse inspiration til, hvordan de kan tilføre den fjerde dimension til deres virksomhed, siger Anette Eckmann.

Det hele foregår i hal F, der også byder på et råvaremarked, foredrag og fagkonkurrencer. Madtemplet kan opleves på Foodexpo 18.-20. marts 2018 i MCH Messecenter Herning.

Be the first to comment

Leave a Reply